Jaunais pilna hibrīda spēka piedziņas Suzuki Vitara

Leģendārā Vitara gaida savu nākamo piedzīvojumu. Esiet gatavi!

Suzuki Vitara, kas tiek ražots jau vairāk nekā 30 gadus, tagad ir pieejams ar pilna hibrīda tehnoloģiju. Tas padara braukšanu vēl ekonomiskāku, īpaši pilsētas satiksmē. 

Vitara standartaprīkojumā ir daudz Suzuki drošības atbalsta funkciju, tostarp dubultā sensora bremžu palīgsistēma un ceļazīmju atpazīšana. Ir pieejama arī displeja audiosistēma, kas ļauj jums justies savienotam ar automobili, un AllGrip četru riteņu piedziņas sistēma, kas nodrošina kontroli neatkarīgi no tā, vai braucat lietū, sniegā vai nelīdzenā apvidū. Vitara automobilim ir viss nepieciešamais nākamajam piedzīvojumam brīvā dabā.

Nevar izvēlēties laikapstākļus Latvijā – taču Vitara var.


Izteiksmīga āriene

Esiet gatavi ārienei, kas izstaro spēku un enerģiju. Vitara izteiksmīgais dizains ir uzmanības centrā, lai kur jūs dotos. Oriģinālais dizains vienmēr pauž gatavību jauniem piedzīvojumiem ceļā un bezceļos. Pievienojiet savam braucienam enerģisku ārējo tēlu un ļaujiet vaļu savām jūtām ar šī uzticamā pilsētas krosovera iekšējo izsmalcinātību.

Raksturīgie Suzuki dizaina elementi, piemēram, izteiksmīgais piecu segmentu priekšējais režģis un spēcīgais priekšējais buferis ar gaumīgiem hroma* akcentiem piešķir Vitara elegantu un mūsdienīgu izskatu.
* Bufera hroma apdare nav pieejama GL modelim.

LED tuvās gaismas lukturi palīdz samazināt enerģijas patēriņu. Zilas krāsas prožektori rada moderna automobiļa iespaidu. Dienas gaitas lukturiem ir unikāls dizains ar vertikāli izvietotām gaismas diodēm. Automobilis ir aprīkots arī ar miglas lukturiem, kas ir neaizstājami labai redzamībai sliktos laika apstākļos.

Visiem aprīkojuma līmeņiem standarta aprīkojumā tagad ir LED priekšējie lukturi un LED dienas gaitas lukturi. Priekšējie miglas lukturi ir parastie.


Izcils salons

Iekāpjot Vitara, jūs sagaida izsmalcinātu un kvalitatīvu materiālu pasaule. Visas pogas, slēdži un instrumenti atrodas tieši tur, kur tos intuitīvi ierasts meklēt. Izbaudiet salonu, no kura jums negribēsies izkāpt. Instrumentu paneļa augšdaļas mīkstais polsterējums piešķir salonam augstvērtīgu kvalitāti.

7 collu skārienekrāns ļauj intuitīvi izmantot multivides funkcijas, tai skaitā audio atskaņošanu, brīvroku tālruni, navigācijas sistēmu un viedtālruņa integrāciju. Audiosistēma ar viedtālruņa savienojuma attēlošanas funkciju atbalsta iepriekš uzinstalēto lietotni Apple CarPlay, Android Auto™ un MirrorLink™. MirrorLink™ ļauj attēlot dažādas jūsu viedtālruņa lietotnes automobiļa skārienekrānā un lietot viedtālruņa funkcijas. 7 collu skārienekrāns ar viedtālruņa savienojuma attēlošanas funkciju un navigācijas sistēmu nav pieejama visiem modeļiem. Apple CarPlay™ ir Apple Inc. reģistrēta preču zīme. Android Auto™ ir Google Inc. reģistrēta preču zīme. MirrorLink™ ir Car Connectivity Consortium LLC reģistrēta preču zīme. MirrorLink™ ir saderīgs ar viedtālruņiem, kas uzskaitīti šeit: https://cert.mirrorlink.com/ProductListing/

 

 

Daudzfunkciju stūre

Lietošanā ērtā daudzfunkciju stūra piešķir vadītājam pilnu kontroli. Radio un viedtālruņa Bluetooth® savienojuma funkcijas ir ērti pieejamas un kontrolējamas. Ir integrēta arī adaptīvās kruīza kontroles* braukšanas atbalsta funkcija, lai nodrošinātu maksimālu komfortu un drošību.
Adaptīvā kruīza kontrole ir GL+ un GLX modeļu standarta aprīkojumā.

 

 

Jauns 4,2 collu daudzfunkciju krāsu LCD displejs 

Mērinstrumentu bloka centrā atrodas moderns 4,2 collu daudzfunkciju krāsu LCD displejs, kas sniedz vadītājam precīzu un uzticamu informāciju par automobiļa stāvokli un darbību. Dinamiskais displejs vizuālu attēlo plašu funkciju klāstu, piemēram, ALLGRIP braukšanas režīmus, dinamisko pārslodzi, dzinēja jaudu un griezes momentu, akseleratora un bremžu pedāļa lietošanu un citas. Ar plašajām izvēles iespējām jūsu braucieni vairs nekad nebūs vienmuļi.

* GL+ un GLX modeļiem 4,2" klasteris ir iekļauts standarta aprīkojumā.

Panorāmas jumta lūka 

Ērti lietojama, pilnībā atverama jumta lūka gaismas un svaiga gaisa ielaišanai salonā.
*  Panorāmas jumta lūka ir pieejama GLX+SR modelim

Iespaidīga bagāžas ietilpība 

Tomēr ar 60/40 dalīšanas funkciju aizmugurējam sēdeklim šo tilpumu var palielināt līdz vairāk nekā 710 litriem* un regulējamā bagāžnieka grīda nozīmē, ka zem tās var paslēpt mazākus priekšmetus, lai tie nebūtu redzami, kā arī izmantot līdzenu bagāžnieka grīdu, lai iekrautu smagākus priekšmetus. Abās bagāžnieka pusēs ir arī noderīgas mazākas kabīnes.
* Pilna hibrīda bagāžas ietilpība ir 642 litri.


Katra apvidus veiktspēja

Suzuki Vitara tagad ir pieejami divi dzinēju varianti. Pilna hibrīda Vitara 1,5 Dualjet benzīna dzinējs kopā ar elektromotoru nodrošina augstu degvielas patēriņa efektivitāti, zemu izmešu līmeni, lielu jaudu (85 kW/116 ZS) un griezes momentu (138 Nm). Lielisku degvielas patēriņa efektivitāti ir izdevies panākt, izvietojot dubultus degvielas iesmidzinātājus pie ieplūdes vārstiem un palielinot kompresijas pakāpi. Turklāt iesūkšanas un iztukšošanas vārsta laiks ir optimizēts mainīgam vārsta laika grafikam.

Vitara litija jonu akumulators uzglabā enerģiju, braucot ar nemainīgu ātrumu un samazinot ātrumu vai bremzējot. Hibrīdsistēmai ir divi braukšanas režīmi: Standarta un Eco. Standarta braukšanas režīmā elektromotors palīdz iekšdedzes dzinējam paātrināt un padarīt transportlīdzekli ātrāku. Eco braukšanas režīms koncentrējas uz degvielas ekonomiju. Tam ir vairāk elektriskās piedziņas, un tas samazina droseles jutību degvielas ekonomijas dēļ.

Daļējajai hibrīda versijai ir 1,4 litru Boosterjet tiešās iesmidzināšanas turbo benzīna dzinējs ar lielu jaudu (95 kW/129 ZS) un griezes momentu (235 Nm) ļoti plašā apgriezienu diapazonā. Neatkarīgi no apstākļiem Boosterjet turbo reaģē uz akseleratora pedāļa spiedienu, nodrošinot degvielas ekonomiju un zemas emisijas.

Lai samazinātu patēriņu, daļējajai hibrīda sistēmai ir 48 voltu integrēts startera ģenerators (ISG) ar motora funkciju. Elektromotora jauda ir 10 kW ar griezes momentu 50 Nm. Daļējajai hibrīda sistēmai ir šādas funkcijas: bremzēšanas enerģijas atgūšana, iekšdedzes dzinēja atbalsts, startera motora funkcija, griezes momenta papildināšana un elektriskā brīvgaitas darbība.

Pilna hibrīda Vitara 6 ātrumu AGS automātiskā transmisija

Automātiskā pārnesumkārba nodrošina vieglu braukšanu. Hibrīda sistēmas elektromotors nodrošina vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu. Seši pārnesumi un optimāli pārnesumu skaitļi uzlabo degvielas patēriņa efektivitāti.

Daļējā hibrīda dzinējs ir pieejams ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

6 pakāpju manuālās transmisijas pārnesumu skaitļi apvienojumā ar diferenciāļa pārnesumu nodrošina vislabāko veiktspēju un samazina degvielas patēriņu līdz minimumam. Viegla un precīza transmisija vienmēr nodrošina patīkamu braukšanas pieredzi.

AllGrip četru riteņu piedziņas sistēma

"Automobilis, ar kuru var braukt pa grūti izbraucamiem ceļiem un sasniegt vietas, kur agrāk nebūtu bijis iespējams nokļūt ar automobili." Ar šādu filozofiju tika izstrādāts pirmais Suzuki pilnpiedziņas modelis 1970. gadā. Tas bija Suzuki slavenās AllGrip pilnpiedziņas tehnoloģijas sākums. Kopš tā laika Suzuki pilnpiedziņas tehnoloģija ir pilnveidota, lai piedāvātu braucējiem vēl aizraujošāku, baudāmāku un pārliecinošāku braukšanu. Ar Vitara AllGrip piedziņu jūs varat doties līdz šim nebijušos piedzīvojumos un paplašināt sava dzīvesveida daudzveidību. 

Četru braukšanas režīmu izvēle

Izvēlieties vispiemērotāko pilnpiedziņas režīmu (automātisko, sporta, sniega vai pastāvīgo) ar vienkāršu piespiežamu un grozāmu slēdzi viduskonsolē. Daudzfunkciju krāsu displejs mērinstrumentu bloka centrā norāda, kurš no AllGrip piedziņas režīmiem pašlaik ir izvēlēts.


Pilnveidots atbalsts

Vitara ir aprīkots ar moderno Suzuki priekšējā virziena uzraudzības sistēmu, kas izmanto pie vējstikla uzstādītu vienobjektīva kameru un lāzeru. Apvienojot vienobjektīva kameru, kas izcili darbojas vidējā un lielā attālumā un atpazīst tādus satiksmes elementus kā gājējus un joslu līnijas, ar lāzera sensoru, kas ir efektīvs nelielā attālumā un tumsā, var panākt izcila līmeņa drošību.

Dubultā sensora bremžu balsts

Braukšanas laikā Vitara izmanto divus sensorus, lai noteiktu iespējamas sadursmes risku ar priekšā esošu transportlīdzekli vai gājēju — vienobjektīva kameru un lāzera sensoru. Konstatējot iespējamu sadursmi, atkarībā no situācijas ir trīs iespējamie rīcības veidi.

1. Brīdinājums — vadītāju brīdina ar skaņas signālu un vizuālu brīdinājumu.
2. Bremzēšanas spēka pastiprinātājs — tiek iedarbināts bremzēšanas spēka pastiprinātājs, lai bremzētu ar lielāku spēku, ja ir augsts sadursmes risks un vadītājs veic avārijas bremzēšanu.
3. Automātiskā bremzēšana — ja sadursmes risks pieaug vēl vairāk, tiek automātiski ar lielu spēku iedarbinātas bremzes.
Tagad ir iekļauts GL+ un GLX modeļa standarta aprīkojumā.

Aklās zonas uzraudzības sistēma 

Pārkārtošanās uz citu joslu, braucot ātrāk par 15 km/h, ir drošāka, pateicoties diviem aizmugurē uzstādītiem sānu radara sensoriem, kas konstatē transportlīdzekļus, kas atrodas aklajā zonā abās pusēs vai tuvojas tai. Ja aizmugures aklajā zonā tiek konstatēts vai tai tuvojas transportlīdzeklis, attiecīgajā sānu spogulī izgaismojas gaismas diodes indikators. Ja vadītājs ieslēdz pagrieziena rādītāju, signalizējot par pārkārtošanos uz blakus joslu, gaismas diodes signālu papildina brīdinājuma skaņas signāls.
Tagad ir iekļauts GL+ un GLX modeļa standarta aprīkojumā.

Ceļa zīmju atpazīšana  

Sistēma seko līdzi ceļa zīmēm, izmantojot vienobjektīva kameru. Atpazīstot ātruma ierobežojuma, apdzīšanas aizlieguma vai citas zīmes, tā attēlo zīmi mērinstrumentu bloka displejā, lai atgādinātu vadītājam par spēkā esošajiem satiksmes ierobežojumiem. Ja tiek atpazītas vairākas zīmes, vienlaicīgi var attēlot ne vairāk par trim.
Tagad ir iekļauts GL+ un GLX modeļa standarta aprīkojumā.

Aizmugures šķērsvirziena satiksmes brīdinājums

Braucot atpakaļgaitā ar ātrumu līdz 8 km/h, divi automobiļa aizmugurē uzstādīti sānu radara sensori brīdina vadītāju, ja no sāniem tuvojas citi transportlīdzekļi, piemēram, izbraucot atpakaļgaitā no stāvvietas. Konstatējot transportlīdzekli, vadītājs tiek brīdināts gan ar vizuālu signālu daudzfunkciju informācijas displejā, gan ar brīdinājuma skaņas signālu. Tas palīdz drošāk izbraukt no stāvvietas situācijās, kad vienā vai abās automobiļa pusēs ir aizsegta redzamība.
Nav pieejams GL modelim. Pieejams pilnpiedziņas modeļiem.

Stingrs TECT virsbūves karkass

Vitara virsbūves konstrukcijas pamatā ir Suzuki TECT (Total Effective Control Technology) koncepcija, kas efektīvi absorbē un izkliedē trieciena enerģiju sadursmes gadījumā.

 

Lietotāja rokasgrāmata

Lejupielādējiet Suzuki Vitara lietotāja rokasgrāmatu šeit


Garantija: 3 gadi vai 100 000 km

Darbvirsmas versija